Sinan Engin, Göktuğ sevinçli'nin sunduğu Ve Gool programında Rıza Çalımbay'ı sert bir dille eleştirdi. Sinan Engin, programda özetle şunları söyledi; "Beşiktaş'ta yanlış giden bir şeyler var. Bana direkt bir teklif gelmedi. Ama gel bir bak takıma dediler, ben de Malmö maçı için İsveç'e gittim. Benim doğru yapmak istediğim şeyler vardı. Ben eğer göreve gelmediysem demek ki bana ihtiyaç yokmuş. Şimdi açık konuşalım; Beşiktaş ligin 8. haftasında liderin 11 puan gerisinde kalmış. Beşiktaş'ın iyi malzemesi var ama teknik kadro iyi yönetemiyor. Şimdi isterseniz kadroyu bir sayalım; Ailton, İbrahim Akın, Okan, Sergen, Tümer... Bunlar yıldız oyuncular. Sen eğer bu oyuncuları oynatamıyorsan iyi bir teknik adam değilsin. Takım köy takımı gibi oynuyor. Beş kişiyle savunma oynuyoruz. Arkada beş kişi savunmada görev yaparken önde ikili ön libeo görev yapıyor. Samsunspor maçında 80 dakikada pozisyona giremedik. Hala takımın iskeleti oluşturulamamış. Sergen hala hazır değil. Sergen bir takıma şampiyonluk kazandırır. Sergen ilk defa bu hafta 90 dakika oynadı. Onun gibi bir oyuncu sekzinci hafta hazır değilse ben teknik direktörden şüphe ederim. Kimse bana takımın kadrosu kötü masallarını anlatmasın. Sen eğer teknik kadro olarak kendi transferini yaptıramıyorsan senden başarılı beklemek hayal olur. Pancu, Ahmed Hassan, İbrahim Üzülmez... Nerede bu isimler? Mesela İbrahim Üzülmez geçen hafta ilk onbirdeydi, bu hafta kadroda yok. böyle bir yıldız neden bir hafta var, bir hafta yok? Teknik kadronun herşeyden önce takım içinde insan ilişkilerine dikkat etmeli. Sadece rıza Çalımbay değil, bu takımın futbol şube sorumlusu, antrenörler ne yapıyor? sonra fatura Yıldırım Demirören'e çıkıyor. Demirören mi çıkıp gol atacak?"