***Bu bi birleşme değil protesto. Ne alaka aynı bayrak fln...***
Evet protesto(!) Yalnız ne ilginçtir ki; bütün forum aynı imzayı kullanıyor, sahalara aynı pankartlar ile çıkılıyor herkes aynı şeyi söylüyor ve bu bir birleşme olmuyor. Bu işte bir gariplik var.
**Kesinlikle katılıyorum bu arada Makaay her ne kadar admin olsan da diğer takımları aşağılamaman gerekirdi bence**
Aferin sana çok iyi gidiyorsun. Aşağılamak(!) dediğin şeyleri bir daha oku. Hatta birkaç kez daha. Fayda etmez ama yinede oku. Belki anlarsın birşeyler. Burada kimse kimseyi aşağılamaz, aşağılayamaz.
BURDA FUTBOL OYNUYOLAR YANLIZ... DİKKATİNİ ÇEKERİM... !!!!
Evet futbol oynanıyor. Ümit Karan Ankaragücü'lü futbolcunun belini kırıyor gol atıyor, antep karşısında 9+5(5mi 6mı ben de anlamadım)de gol atıyor yine ses yok. Beşiktaş kendi sahasında oynadığı Diyarbakırspor maçında 1-2 malûp durumda, dakika 90+4 ve değerli(!) hakemimiz o kadar komik bir frkik çalıyorki Rıza Çalımbay bile gülüyor. Ve ne tesadüftürki o pozisyon gol oluyor, maç 2-2 bitiyor. Tüm bunlar yaşanırken siz daha hangi emekten bahsediyorsunuz? Anelka'nın 2 haftadır %100'lük iki penaltısı verilmiyor, yıllar önce 3 dakika uzatma verilen maçlarda 90+7'de penaltılar oluyor, goller atılıyor yine ses çıkaran yok.
**ayrıca ne Galatasaray ne Beşiktaş başarısız bir durumda.**
Evet ikisi de çok başarılı(!) biri ligde kalma mücadelesi veren Tromsö'ye 5mi atsak 6mı diye düşünürken eleniyor(burada da hakem suçlu dimi, golde ofsayt vardı.) Diğer ise malûbiyet serisini bozabilmek için haftalarca uğraşıyor. Büyük başarı.
Ayrıca madem illa protesto edeceksiniz, işin altında şike, çirkeflik arayacaksınız size iki çift sözüm olacak. Dün akşam hepimiz Galatasaray - Trabzonspor maçını izledik. Neydi o Ts kalecisinin hali öyle? tekinde kaleye arkası dönük Hakan Şükür'den topu almaya çalışıyorne tesadüftürki hatalı çıkıyor ve gol oluyor. Bu da bir hata. O golden sonra kendine gelene kadar bir 20 dakika geçiyor. O sırada Gs çoktan 4'lemiş oluyor. Peki Trabzonspor nasıl oluyorda böyle birmaça böyle bir kaleci(!) ile çıkabiliyor? Başkalarına çamur atmakla o kadar meşgulsunuzki önünüze bakamıyorsunuz. Hata her yerde oldu, oluyor ve olacaktır.
Bugün ortak bir metinle birleştiniz! Yarın tek bayrak, tek logo altında birleşerek tek takım olsanız dahi, bir Fenerbahçe etmezsiniz!!!