MateJa arkadaşlar bende oyuncu değiştrince oyundan atıyo anlamadım gitti. patchsiz temiz oyundada atıyo sizdede bu sorun varmı kafayı yiyecem
Gökhan Ben daha fifa da 2-3 maç yaptım :D:D 2 defa bende aynı olay ile karşılaştım oyuncu değiştirince oyundan attı şimdi biraz kariyır oynuycam iyice denerim
MateJa evet bazen atıyo bazen atmıyo ama ne zaman drogba'yı oyuna sokmaya kalksam atıyo. oyunun drogbaya karşı bi antipatisi var heralde
Erenkurt AYNI CD DEN KOPYALANDI İSE BÜYÜK BİR İHTİMAL HATA BÜTÜN CD LERE YAYILMIŞTIR :drooling: :drooling: :drooling:
Gökhan Orjinal Mesajı Yazan: Bekir_kurt55 benım kı de atıyo :( Fatbhbuilder Programı İle Build yap düzelecektir ;)