meraba arkadaşlar ben burak.. Bu sene üniversiteye başlamak için İstanbul'a taşındım(Çapa tıp) Bakırköyde oturuyorum bu civarda benimle WE oynamak isteyenler yada herhangi bir turnuva hakkında bilgisi olanlar varsa buraya yazabilirmi??.. 2 hafta dır joypad'a elimi sürmedim(Bana 2 yıl gibi geliyo ama..)
Cevaplarınızı heyecanla bekliyoruum...