Arkadaşlar edirneden oyunu alan warmı aldıysa nereden aldı bi yazsında bende alam yaa...
edirneden olan yokmu yaaawww
varrr... keşanda eser kırtasiyede doluuu... 12.5 ytl ye aldım ben...
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: