merhaba arkadaşlar.ya benim hoperlörde bi sorun var.hoperlör çalışıyor aslında başka bilgisayara taktım.bir sorun yok.ama benim bilgisayarda hiç ses çıkmıyo.büyük ihtimal ayarlarda ama orayada baktım olmadı.biraz denedim.acaba sorun nedir sizce? :confused: yardımlarınızı bekliyorum :o