K.K. Özden yazılmalı. normalde kaleye gitmeyen top, kalecinin eline çarparak gol oluyor.
Anelka faul yapmıştır o ayrı konu fakat eliyle attı hatta smaç bastı diyenler var onlara ne diyecem bilemiyorum(imzada belirttik)...
Kalitesiz hareket demiş bi arkadaş, ligimizde senelerdir öyle kalitesiz goller, öyle saçma penaltılar gördükki bu golü bu kadar büyütmek gerçekten çok ilginç.
Daha sonra kaliteli bir penaltı yapıldı Anelka ya, dikkat eden varsa ilk hamlede atmadı kendini yere ama ART NİYETLİ (!) hakem vermedi penaltıyı. MHK başkanının bu pozisyon içinde kamuoyundan özür dilemesini beklerdim....