ilk önce şunu belirteyim takımn kötü gittiği felan yok!!!sadece tromso karşısında acı bi sürpriz yaşadık inşallah bi daha böle kötü bişey yaşamayız...ve şimdi ilk onbir e geçeyim
mondragon
ugur-------song--------tomas-------ergun(orhan)
----------------saidou---------------------
Hasan-------------------------------Heinze
----------------necati---------------------
--------ümit--------------hakan-----------