Orjinal Mesajı Yazan: sampiyonfener
Benim yazdığım şeyin senin yazdığın şeyle ne alakası var?Tamam sen diyosunki bu hata değil rezaletti peki Kayseri maçında Anelka'nın düşürülmesi sonucu verilmeyen penaltıyı neden iki hakem birden göremedi?Bu bir rezalet değilmiydi?Ya da Gaziantepspor maçında kornerin tekrar ettirilimesi?Bence asıl rezalet bu.Takıma ceza verirken ödül veriyorsun.Ama ben sana katılıyorum gerçekten de rezalet bir karardı bu.Yine de bu kararı değiştiremiyeceğinize göre bu kadar konuşmak manasız.Saygılar.
Bazı pozisyonlarda "hakemin takdiri" diyebilirsin ya da gözünden kaçtı dersin, küçük bi müdahaledir, saymaya kalksak kaç tane penaltısı verilmemiştir bizim de, ama kimse çıkıp niye vermediniz demez... Çünkü yenmişizdir, eğer sizde yenilseydiniz, kesin ortalığı karıştırcaksınız. Hem dedim ya "hakemin takdiri" denilebilecek pozisyonlardır çoğu... Bu öyle bi pozisyon değil, hala kavrayamamışsınız sanırım. Eğer hakemin yaptığı bu şey "hata"ysa, hakemliği bıraksın, tıpkı Ali Aydın gibi...