*{Bå®ô$_1905}* Ben şu Türkiye için kendini heba eden Ingiltere Dışişleri Bakanı'na şaşırdım... Adam bizim için 48 saat ayakta kalıp elinden geleni yapmış helal olsun yani kendi ülkesi için anca bu kadar yapardı...
Gökhan Al senden Ver Benden Arkadaşlar Oyun içinde oyunlar yapılıyor en sonunda AB "ye giremiycez bu benim şahsi düşüncem Bence girmemizde hiç iyi olmaz diye düşünüyorum mesajın birinde arkadaş söylemişti ipini koparan kaçacak diye aynen öyle olacak
*{Bå®ô$_1905}* 35 tane müzakere maddesi varmış , ohoo onlar çözülene kadar yıllar geçer... Ben de girmemizi istemiyorum , milletin esiri olmayalım...