İlk yüzüm Cristiano Ronaldo...
İkinci van nistelrooy...
Ronaldo fena diil ama Wan Nistelrooy çok kötü olmuş :(
**2 sinide fazla benzetemedim :(**
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: