Güzel de keşke biraz daha farklı hücum organizasyonları olsaymış :( Neyse yine de eğlenceli :D
Edit: Az önce oynarken tam monitorun patlama seviyesinde son yumruklarımı atıyordum. Evde aniden elektrikler gitti ve geldi. PC kapandı o sırada yani. Ehehe :D