War Chief Arkadaslar hoca bıze yurt dısında okumanın zararları lıle ılgılı odew werdi.bu konuyla ılgılı 15soru hazırla getır dedi.fakat bnm ınglızcem o kadar ıyı degıl yardımedersenız sewınırım...
mustea 1.Türklük Benliğini Yitirirsin zaten bu olaydan bir gir bir daha çıkamazsın Türklüğümü kaybedeceğime ölürüm daha iyi
CHaMPioN77 **Forumda yenisin sanırım. Büyük harfle konu açmak kurallara aykırdır. Yeni olduğun için kitlemiyorum, düzenliyorum. Daha dikkatli olursun artık :)**
-Connect- Orjinal Mesajı Yazan: mustea1984 1.Türklük Benliğini Yitirirsin zaten bu olaydan bir gir bir daha çıkamazsın Türklüğümü kaybedeceğime ölürüm daha iyi Türkiye'de okuyup Türkçe'yi bu şekilde kullanan yaratıklarda bulunuyor tabi... Orjinal Mesajı Yazan: CHaMPioN77 Forumda yenisin sanırım. Büyük harfle konu açmak kurallara aykırdır. Yeni olduğun için kitlemiyorum, editliyorum. Daha dikkatli olursun artık :)
zorbey insan anadilini unutursa kültürünüde unutur. En önemlisi bence bu misal -connect-. -bağlan- kalmadı connect verelim hesabı. ( örneği verme amacım bu çocuğa sataşmaktı)
Thor Eğer gittiğin ülkenin dilini çok iyi bilmiyorsan zorlanabilirsin. Çünkü bazı terimleri bilmen gerekebiliyor.(Başıma çok geldi hala da geliyor)