ben ps2 kafede falan we oynarken birileri gelip "adamın üstünde isim nası yazıo yoksa bu yeni versiyon mu" diye soruyo daha önce de 1-2 arkadaş benim ss lerden görmüş msne geldiler onu nasıl yaptığımı sormaya ben de dedim foruma bi yazayım belki bilmeyen vardır sonra da dedim anlatmışken tüm player settings i anlatayım :)

resimde yazdım zaten herşeyi ama 1-2 şey daha var mesela cursoru fix olarak seçtik hangi oyuncuyu kontrol edeceğimizi formation ekranından seçiyoruz ben bi türlü beceremiyorum onu o ayrı mesela hep ofsayta düşüyorum :D
kaleciyi de seçebilmeyi de 1-2 defa denedim çok saçma goller yedim sırf seçcem die sonra da kapattım ama isteyen denesin

bu da oyuncu üstünde isim yazarken
aslında isterseniz oyuncunun ismi isterseniz başka şeyler de yazıo onları da kurcalayın işte :)