valla arkadaşlar bence fb en iisi neden derseniz bi iş yerimde bide evde oynuyorum ikisinde de nağmağlup evdekinde 3 beraberlik iş yerimdekinde 5 beraberlikle gidiyorum evdekinde iki tane m.united beraberliği türkiye kupasında 20 yaş altı oyuncuları oynattığımdan ç.rize ile deplasmanda beraberlik ligde 21 de 21 yaptım sizce bu başarı değilmidir
not takımdan anelka ile tuncayı 14 er milyon euroya sattım
yerine genroyu aldım gerçi bunlar ilk yarıda yaptım
bide daha oyuna yeni başladımilk sezoındayım hiç bir hile falan yapmadım isteyene caps yada save game gönderebilirim
sizce büyük bi başarı değilmi valla ben ilk defa
menajerlikde bu kadar ii başladım oyuna
bu arada ligde 27. haftaya geldim toplam puanım 81 şampiyonlarliginde de yarı final türkiye kupası yarı final. toplam 4 beraberliğim varda yenilgim yok. ama arkadaşlar futbolcuların pestili çıktı maçın başında enerjisi 100 olan adam daha 15 dk geçmeden 70 lere düşüyo bu neden oluyo antrman proğramı ile hiç oynamadım bilen varsa ve yardımcı olursa sevinirim