Arkadaşlar ne kadar güzel yazmışsınız o takım, bu takım iye, tartışıyosunuz ne güzel. Ama benim canımı sıkan EA nın hala Tütkiye Ligini koymama gibi bir inadı neden sürdürüyor olması. Bir türlü anlamıyorum, bunun bir sebebimi war; Mesela federasyonla anlaşamama gibi. Ama federasyon zorluk çıkartıyorsa bazı konularda bence kötü. Hiç olmazsa Türkiye'nin reklamı olmuş olurdu.
Ayrıca Galatasaray'ın kötü bir takım olması her fifa serisi için geçerli. Bu özellikle takım içinmi geçerli olarak yapılıyor, yoksa takım performansının futbolcuların özelliklerine bağlı olup, bizim futbolcuların özelliklerini özelliklemi düşük tutuyolar anlamıyorum.
Seviglerle arkadaşlar...