Arkadaşlar neredeyse her maçımı kazansamda maç sonunda mutlaka **TOTAL** kısmı eksi oluyor...
**Salary'den -5000 küsür gidiyor ve Sponsor'dan** 4000 küsür para geliyor.
Böylece **Budget **düşüyor ve sonunda takımdan kovuluyorum!
***Nedir bunun çözümü.***
*Takımın iyiliğiyle alakası yok . Lig'de 1.ciydim , Kupada Finaldeydim.Sürekli eksilerde dolaştı.*