Orjinal Mesajı Yazan: cHoLdAxX
bence türklere yakışmaz. boğaz üzerinde yürürken birbirine şaka yapmalar bilmemneler. yok elinde sigara, gofret, boğazda, denizde yürümeler.
Çin'de kalsın o icat.
Zaten şu sırada İstanbuLLular vapurlarını kurtarmak için uğraşıyor. Bence bu ayakkabılar yerine vapur kulanılsın
:D
Çok doğru bide deniz çöpten geçilmez işte efenim denizde ayaküstü sohbet ederken çekirdekleri denize atmalar falan
Bide sudan bi köpekbalığının sıçrayıp ayağını koparma olasılığı var :D