sezerbaris Arkadaşlar az önce oyunu kurdum çalıştırdım ve tesadüfen fon müziği olarak Athena nın Tam zamanı şimdi adlı parçası çalmaya başladı bence çok güzel bir süpriz... Başka Türkçe parçalarda var mıdır acaba?
Lvnt_Asn ewet hemde baya bi öcden bilinioodu egerki bu foruma öncden girseydin mutlaka görürdün bence
mayazb Yau bırakın forumu gazetelerde bile çıktı hemde yüksek trajlılarında yani ilk defa duyması ilginnç gerçi sürpriz olmuştur sevindirmiştir baya bi:)
Lvnt_Asn ewet oda war abi hatta buraya bile attım o trajları ama arkadas yeni galiba yada sosyalite 0 demek
Marchandes Bir de Manga'nın Bir Kadın Çizeceksin isimli parçası mevcut. Oyun içerisinde FIFA 06 Playlist bölümünde mevcut parçalara bakabilir / dinleyebilirsiniz.
Marchandes Hiç önemli değil. Başka bilmediğin şeyler varsa sor, çekinme.. Ben de haberin olmadığını düşünerek söyledim. İyi yapmışım..
Lvnt_Asn yok canım saka yaptım "latife":D ettim kısma abi olablir duyamamıs olabilirsin egerki seni kızdırdıysam özür dilerim
sezerbaris Orjinal Mesajı Yazan: alexdesouza ewet oda war abi hatta buraya bile attım o trajları ama arkadas yeni galiba yada sosyalite 0 demek Sen benim sosyalitemi eliştirecek kadar büyüdün mü çakal. Fazla konuşma alırım ayağımın altına...
Lvnt_Asn ben sana baska seyler yapcak kadar da büyüdüm de hadi şimfi forumun sewiyesi düsmesin hocam sölemesi ayıp biraz cakalımdır adama bak 3 aydan beri bagırıoz athena war die daha yeni haberi olmus
sezerbaris Orjinal Mesajı Yazan: alexdesouza ben sana baska seyler yapcak kadar da büyüdüm de hadi şimfi forumun sewiyesi düsmesin hocam sölemesi ayıp biraz cakalımdır adama bak 3 aydan beri bagırıoz athena war die daha yeni haberi olmus Terbiyeli ol çakal sen başka şeyleri yapmayı kimden öğrenden (biliyorum ama söylemiyim şimdi)
Lvnt_Asn şişt baris kardeş ben bunları kendim ÖGRENDEM abi tamam ya sen haklısın bizim haberimiz yoktu saol