KalkVeSavas Demoyu 1280*1024 normal detayda takılmadan oynarken,tam versiyonu 1024*768 de kornerlerde fln takılarak oynuyorum.. niye böyle be ,ea geforce la mı anlaştı yine..başına gelen var mı ?
İsildur Ben Kısayola sağ tıklayıp ölzellikler dedim.Uyumluluk kısmından Görsel Temaları devre dışı bırak dediğimde autlar(O da öyle ahım sahım değil) dışında yavaşlamalar vs. olmuyor.
_jackal Bende de aynı sorun oluyor. Ekran kartım GeForce FX5200, bütün ayarlarını kontrol ettim ama maalesef sonuç yok.
SLeviN Muhtemelen 1024*768 çözünürlükte oynuyosunuzdur.Multiplayer oynarken iki tarta çözünürlüğü 800*600 yapsın sorun kalmıyor...
Hasansas1905 evet multı player de çözünürlügü high yapınca duran toplarda agırlasıyo ve tuşa bastıksan 1-2 sn sonra tuş işliyo deli oldum:D
İsildur Ekran Kartınızın en son sürücülerini yüklşeyin olmazsa (sürücüleri sakın silmeyin.) Kısayola sağ tıklayıp ölzellikler deyin Uyumluluk kısmından Görsel Temaları devre dışı bırak dediğimde autlar(O da öyle ahım sahım değil) dışında yavaşlamalar vs. olmuyor.
KalkVeSavas multiplayerdan bahsetmiyorum ya,pc ye karşı oynarkende ,demoda kaldırdığı grafiği kaldırmıyor pc .. bu arada ' görsel temaları devre dışı bırak' işe yarıyor,büyük ölçüde çözüldü .