arkadaşlar koraycandemirin bi şarkısı wardı pişmanım bebeğim sanırım adı sözleri şöyleydi elimde ümitlerim odamda sensizliğin acısı tutarken hala geç olsada pişmanım bebeğim biraz sallamış olabilirim :D bana bunun mp3ünü nerden bulabileceğim konusunda yardım pls