ewt yilmazerenin söyledigi gibi....en iyisi 2 veya 3 oyuncu sat onlarin yerine 1 oyuncu almaya calis ama maasi cok olmicak..ben su anda hep fazla para kazaniyorum valla....ve simdi takimda herkez bir STAR....sponsorun cok para vermesi lazim 4.sezon dayim ve sponsor baya para veriyor....:D:D ilk basda biraz kötü futbolcularla idare etmeye calis sonra SAMPIYONLAR LIGINI felan kazan SPONSOR lar sana para yagdracak...:D:D:):)