Orjinal Mesajı Yazan: rvn10-t-mac
yaa tamam çok sinirli girdim olaya ama ne yapiim abi!olması gerekipte olmayan çok şey war!gerçi şu playmaker'lerin özel pasları vede yeni fastbreak'ler biraz yatışıtırdı beni ama nedense daaa güzel 1 şey bekliodum!galiba çok şey istiyorum!!!
Ya tabi ki çok eksik var
benim de istediğim şeyler henüz tamamen yapılmadı
mesela 1 on 1'de farklı oyuncularla oynamak için menüye geri dönüyosun
ve bu şey beni uyuz ediyor geçen sene de böyleydi
ayrıca 2 on 2 yok , sinirli adamlara senin isteğin dışında teknik foul çalınması yok
ayrıca sert foul olunca teknik foul/sportmenlik dışı foul çalma yok
evet daha bu liste uzar ama iyi yanları da çok git gide düzeltiyorlar
özellikle hızlı hücumlarda 1'e 3 yakalanıyor karşı takım artık
05'te herkes aynı anda geriye koşuyordu
ayrıca all-star maçında dışarda fazla savunma yok o gerçekçi olmuş
daha fazla showa dayalı olmuş all-star maçları onu çok beğendim