Harika bir mac 2 avans 4'te biter..... ahahahahahahahhhahahahah:)..
aksin düşünen varsa , tavsiyem bir bardak soğuk su. oooooooooo oooooooooo şampiyon fenerbahceeeeeeeeeeeeee
bak sen madem bu kadar hakkı koruyorsun anelka'ya yapılan penaltıyıda yaz ,,, hani ofsayt golü söylemiyorum