.ArThuR. http://rapidshare.de/files/5498344/EvR_N-KaRTaL_GoLGoLGoL.wmv.html ===>işte link NOT: Digiturk ses sistemi çökmesin die sesi iice kısmak zorunda kalmıştır:):) işte gerçek taraftar....
MC R€SO Taraftarlarin kartal gol gol diye bagirmasi bana göre oyunculari motive yerine baski altina aliyor, saten cogu zaman gol yiyo. Dikkat edin saten besiktas deplasmanda daha iyi oyniyo
mirдňdд Orjinal Mesajı Yazan: The_Mangler Bence ilgisi yok onunla yani niye baskı altında kalsın ki? ama o muhteşem ses içinde hem rakip takım oyuncuları hemde bizim oyuncularımız oynamakta güçlük çekiyor düşünsene o ses adamı orda adeta sersem ediyor eli ayağına karışıyor
ÇaRşI_sİnCe_1982 rekorda azda olsa katkım var bu yüzden çok gurur duydum bu haberi duyunca :) HELAL OLSUN...!!!!
cagataykarakartal arkadaşlar ben indiremedim bana msn den yollayabilirmisinizz cagataykarakartal1903@hotmail.com