kanini93 Yaw arkadaşlar fifa 2004'te serbest vuruş(firikik) kullanamıyorum ya dışarı gidiyor, ya da baraja carpıyor yardım edin lütfennn!!!! :,(
selsar73 evet ya aynı sorun bendede var ne beceriksizim ya ne yaparsam yapayım kalenin üzerinden auta gidiyor yokmu bana frikik atmayı öğretecek
selsar73 ben öğrendim mesele el hafifliği ve tabi serbest vuruşlarıda sergen gibi bir usta kullanınca gol kaçınılmaz oluyor yeterki kaleden olan uzaklığa göre hızı ayarlayabilmek önemli
oley15 FRİKİK CEKERKEN SE BİR SANİYE SONRA D SONRA HEMEN S YE BAS KESİN GOOOOOOOOOOL AMA VURUCAGIN YERİ İYİ AYARLAYIN
messicarlos ya ben hep atıyom shift le falsoda vermiom ama tam doksanı seçin direği fln seçin direğe çarpıp doksana girio süper olu valla!