Thor Aranızda SonyEricsson cep telefonu olanlar varsa ve garanti dahilinde ise herhangi bir Sonyericsson yetkili servisine (www.sonyericsson.com/tr da liste var) götürmeniz yeterlidir. Garanti belgenizi ve faturanızı almayı unutmayın. Hiçbir ücret ödemeyeceksiniz garantideyse. Benim S700i telefonum birkaç dakika içinde güncellendi. R3K004 versiyonu yüklendi. Kendi telefonunuzdaki versiyonu öğrenmek için bekleme ekranında >*
Pentagram_15 Bende güncelleteceğim ama bana en yakın nokta İstanbul/Bakırköy'de yani 300KM falan mesafede. Bir ara gidip güncelletirim artık.
Venom abi bende T610 var ona da oluo mu kendimden utanıyorum bizim eski evin bulunduğu mahallede bi tane yetkili servis varmış:: nese allahtan yakın...
Thor Olur. Tek yapman gereken garantiliyse faturanı alıp gitmen. Bana adam sormadı bile ama IMEI numarasından kontrol etti. Kaçaksa ne olur bilmiyorum. Garanti dahilindeyse sakın para verme çünkü ücretsiz yapmak zorunda.