Arkadaşlar aranızda çok eskiler beni bilir ben "denizerus" 1-2 yıl önce bi şanssızlık sonucu ve o zamanlarında cahilliğinden fifacmtr isimli siteye patchmaker olarak gittim e tabi bi heveste vardı orda, işte biraz 2004 ün 3 yada 4. çeyreğinde Makaay abiyle konuşmuştum o gel demişti SCN ye e tabi o zaman da iyice site arkadaşlığına kendimi kaptırmıştım ama tabi bunu şu son 1 ay da anladımki aslında o siteden hiç bişey olmaz afedersiniz ama orda ortalığı b*k götürüyo siteyle ilgilenen yok benim jeton yeni düştü ve buraya gelirken yanımda bir arkadaşımı daha getirdim.Şu an TEKRAR bir kaklkınma içindeler ama buda fazla uzun sürmez.... Her neyse yanımda getirdiğim arkadaşımda fifacmtr den bıktığını söyledi ve beraber bu kararı aldık.
Yuvaya Geri Dönüş :D Merhaba SoccerCenter.Net