manager moda girdiğimde tansfer yerine geliyorum 3-4 tane oyuncu veriyor ben de bir tane oyuncuya tıklıyorum.o oyuncula anlaşmaya vardığımda oyuncu takımıma dahil olmuyor .yani taktiğimi ayarlarken adamın ismi hiç gözükmüyor.nasıl yapıcaz bu işi.çünkü ara transfer dönemi başladı ben hala transfer yapamıyorum.birde istediğimiz transferleri niye yapamıyoruz.mesela arsenal den,real madrid den ,man.utd den oyuncu alamıyoruz.illa kendisimi veriyor ki.ne cins bir şey ya.lütfen bilen birisi varsa yardımcı olsun :,( :o