Fenerbahçe Teknik Direktörü Daum'un planı tuttu... Alman hoca sezon öncesi hazırlık döneminde tüm programını Şampiyonlar Ligi'ne endekslemişti. Daum'un, Başkan Aziz Yıldırım ve yöneticilerin yanı sıra yakın çevresi ile yaptığı konuşmalarında, "Şampiyonlar Ligi haftası ile birlikte Fenerbahçe patlama yapacak. Çünkü tüm çalışma programını ona göre yaptım. Futbolcular hem fizik olarak hem de motivasyon açısından ancak o dönemde istenen seviyeyi yakalar. Fenerbahçe, lig ve Avrupa'da iyi bir çıkış yapacak" ifadelerini kullandığı öğrenildi.
Fenerbahçe ligde Kayserispor, Beşiktaş, Avrupa'da ise Milan ve PSV maçlarında ortaya koyduğu başarılı futbol ile spor kamuoyu ve otoritelerin beğenisini kazandı. Daum'un stratejisinin tutması Sarı - Lacivertli yönetimi bir hayli mutlu etti. Sezon başında yoğun eleştiri alan Alman çalıştırıcının sürekli arkasında duran yöneticiler, "Daum'un kaliteli hoca olduğunu her fırsatta dile getirdik. Fenerbahçe'nin iyi kadrosu Daum'la mutlaka patlama yapacaktı. Bu dönem başladı. Daum, her açıdan takımı iyi hazırladı. İki yıl arka arkaya gelen şampiyonluk ve bu sezonki çıkışın mimarı kesinlikle hocadır. Fenerbahçe Daum ile koyduğu hedefleri sırayla yakalayacak" yorumunu yaptılar.