arkadaşlar bende we9 var ancak pes 5 i alsammı almasammı diye terettütdeyim.Onun için bir kaç sorum olacak
1 pes5 we9 dan daha üstünmü yoksa aralarında hiç bir fark yokmu?
2 sezonlarda fln hava şartları degişiyormu?
3 %100 ingilizcemi?
4 milli takımımızın kadrosu güncelmi?
5 sizce pes5 daha mı iyi?