fifa 06 da manager mod da bayern leverkusen i seçtim ilk önce tirübünlerde ufak tefek boşluklar vardı.sonra 1-2 kere bilerek yenidikten sonra tiübünlerde
daha çok boşluklar olmaya başladı.özellikle kale arkası çok boştu.screen yollamayı bilmediğim için yollayamadım. :)