Kulübümüz Yatırımlar ve Projelerden Sorumlu Yöneticisi Nihat Özbağı, 19 Ekim’de Şükrü Saracoğlu Stadı’nda oynanacak Schalke 04 maçında yapımı tamamlanan tribünlerin de UEFA’dan izin alınarak açılabileceğini söyledi. Fenerium Tribünü 1907 bölümünün üst kısmındaki inşaatın ince işçiliklerinin kaldığını belirten Özbağı, "Hava kötü de olsa iyi de olsa o gün biz o tribünü UEFA’dan izin aldığımız takdirde açabiliriz çünkü bilindiği gibi 24 saat çalışmalarımız sürüyor. En kısa zamanda herşey eksiksiz olacak. 19 Ekim için UEFA ile görüşeceğiz ve izin verilirse stadımız tam kapasite taraftarlarımızın hizmetine açılmış olacak" diye konuştu.
Haber ile ilgili fotoğraflar ;
Fotoğraf 1 ;

Fotoğraf 2 ;

Fotoğraf 3 ;

Fotoğraf 4 ;

Fotoğraf 5 ;
