dün downloadım bitti ve hemen yazıp ps2ye taktım cd yi..
güzel bi intronun ardında klasik we9 menüsü geldi. terry, drogba resimleyle.
klasik olarak hemen maça başladım. karlı havada arsenal Chelsea maçı.
ilk izlenimler:
1- oynanış hemen hemen we9 la aynı. tribün sorunu (wide kamerada) devam ediyo.
2- hakemler we9 daki gibi zırt pırt en ufak müdahalede oyunu durdurmuyor sertliğe müsade var. çoğu pozisyona foul diye itiraz ettim. (we9 a alıştığım için)
3- kaleciler dahada güzel. yan toplara çok ii çıkıyolar. birebirde çok başarılılar. (özellikle cech)
4-hakem pozisyon hatası yapıyo. ceza sahası içinde düşürüldüm frikik verdi. (tromso maçı ü.karanın pozisyonuyla aynı)
5-belki bana öyle geldi ama iç saha dış saha olayı iice kendini gösteriyo. gerek tribunden gelen tepkiler (hakeme ve oyunculara), gerekse deplasmanda oynıyan takımın baskı altında oynadığı için ii pas atamaması. (karsız havada)bu oyunu gol storm(eskiler hatırlar) dan beri oynarım böyle baskı görmedim :)
6-aynı şekilde kendi sahanda oynarkende daha çok baskı kurabiliyosun
7-herkesin bildiği gibi karlı havada kar yağışı var
8-rakip takım her maça ayrı kadroyla çıkıyo
9-tekrarlarda çok yavaş ilerleme eklemişler. tartışmalı foul pozisyonları için birebir :)
10-hakemler ev sahibi takımın yaptığı sertliğe müsade ediyo çok ilginç.. real-milan maçı yaptık arkadaşla. resmen ceza alanı içinde kırdım adamı hiç bişey vermedi topla alakam yoktu. o ceza alanı içinde mudale etti adam sendeledi sadece (raul) hemen caldı penaltıyı
şahsen we9 la arasında grafik dışında çok büyük farklar gördüm. bilmiyorum siz nasıl değerlendirirsiniz ama konami herzaman bir adım ileri atıyo hiç geri adım attığını görmedim...
size tavsiyem bi an önce indirin çekin yazın ve oynayın
ii oyunlar