Teknik Direktörümüz Rıza Çalımbay , Samsunspor maçının ardından görevi bırakacağı yolundaki iddiaları yalanladı.
İstifa etmesinin kesinlikle söz konusu olmadığını dile getiren Rıza Çalımbay Fanatik Gazetesi 'ne şu açıklamaları yaptı: "Herkes Samsunspor maçı sonrası görevi bırakacağımı söylüyor. Böyle bir düşüncem yok. Birileri istiyor diye Beşiktaş 'ı yarı yolda bırakacak değilim. Geçen yıl da çok başarılı olmama rağmen eleştiriler almıştım. Malmö maçında en iyisini yaptık. Samsun ve Kayseri 'yi yenersek ligde de potaya gireriz. Yolumuza emin adımlarla ilerliyoruz. Niye istifa edeyim ki?"
--------------------------------------------------------------------------
bn şahsen bu habere çok sevindim:):)