Lvnt_Asn abi işte o buda fifa2006 ya kötü diyenlere kapak olsun bence demoyla arasında büyük fark war :mad:
Gökhan oyuncuların kramponları 2006 dan ama top 2005kine benziyor gerçi bu texture 2006 da da varda oyun içinde siyah olan çıkıyordu
mucisk ya ne yazıkki taraftarlar yine karton hani daha bi ss vardı seyircileri gösterio güzel yapmışlardı yine karton ve eet seyirciler her maçı doldurmuo şimdiye kadar 3 maç oynadım ehemn friendly den tribünlerde boşluk var