usta çok güzel olmuş . biz kendi resmimizi de yapabilirmiyiz? hangi proğramlar gerekli? yardımcı olursan sevinirim şimdiden sağolasın
attack64 Orjinal Mesajı Yazan: fikretagir çok güzel olmuş . biz kendi resmimizi de yapabilirmiyiz? hangi proğramlar gerekli? yardımcı olursan sevinirim şimdiden sağolasın Evet corbada bizimde Tuzumuz olsun...;)