Orjinal Mesajı Yazan: Sakin1NR
o zaman kanitla.. pes in grafigi fifa dan daha iyi diyen arkadas örnekler vererek kiyaslamis, eger sen de dediginin arkasindaysa yazdiklarini ispatla, bu kadar basit..
heil Ahmet dostum saglamsin..
Ayriyetten Fenerbahçeliyim de :D:D..
Ya arkadaşlar anlayamadığım bir şey var. Ben tamamen kabul ediyorum , Ronaldinho'yu oyunda iyi çizememişler. Ama bunu gidermek te oldukça basit. Ama siz neden sürekli oyunun grafiklerini kötülerken Ronaldinho diyip duruyosunuz. Biz Ronaldinho'nun çizimini değil oyunun grafiğini konuşuyoruz burda. Tüm futbolcu çizimlerini , saha , çim, top , forma , kale vs. çizimlerini ele alarak vve de gönül rahatlığıyla PES diyoruz. Sizin mantığınız da şu bence. Siz PES'i kendinize düşman bellemişsiniz. Onu kendinizden uzak görüp onca güzelliğine rağmen , " ben güzele güzel demem, güzel benim olmayınca" mantığıyla hareket ediyosunuz :D:D Oyun herşeyiyle güzel arkadaşlar. Görün bakın tüm yabancı oyun siteleri Fifa'ya 70 ve aşağısında puanlar verecekler(ki o bile fazla), yine bakın PES'e de 95 puandan aşşağı puan veren site sayısı çok ama çok az olacaktır..