Orjinal Mesajı Yazan: utkufatma
Bu yaşta bir insan evladının bu kadar zırvaladığını da gördüm ya... Bunları gerçekten içinden gelerek mi söylüyorsun yoksa sırf burada ilgi çekmek için mi? Tabi bir diğer ihtimal de ileri derecede göz bozukluklarından birine sahip olduğun. Sana Fifa ile mutlu nice seneler dilerim...
Herhalde Göz Doktoru Olacaksın Zırvalıyosam Okuma Kardeşim Oku Diyenmi Var Tamam Benm Gözlerim Bozuk Siz Körsünüz
Senin İçin Bi Seminer Düzenlicem Söz Göz Hastalıkları Semineri uzaktan Rakam Göstermek Yerine Gözlerin Bozuk Olduğunu Anlamak İçim Pes Teki Grafiklerden Yola Çıkıp Anlarsın Hastalarının Gözlerini :)
Tek Çabam İlgi Çekmek Haklısın :) Köşeye Sıkışmış İnsan Sözleri Acıdım Sana :)