MacTavish Orjinal Mesajı Yazan: Ġöќђдň™ Orjinal Mesajı Yazan: ђЖήч©ℓ ¯ бб Yanlış anlamada Ġöќђдň™ faceleri bu kadar iyi yapıyon ama keşke oyunda facesi olmayan oyunculara da el atsan :o Sıfırdan Face Yapmaya Kalkarsan Hiç Bir Zaman İlerleyemezsin. Bu Nedenle İlk Olarak Updateler Yapmaya Çalışıyorum. ;) Ama Oyunda Facesi Olmayan Oyuncularıda Denemeye Başlarım Artık. Gökhan abi haklı önce update yapması daha iyi hem oyunda facesi olsada ea o kadar iyi yapmamış bir çoğu benzemiyo...:rolleyes:
The Patriot Orjinal Mesajı Yazan: Ġöќђдň™ Orjinal Mesajı Yazan: ђЖήч©ℓ ¯ бб Yanlış anlamada Ġöќђдň™ faceleri bu kadar iyi yapıyon ama keşke oyunda facesi olmayan oyunculara da el atsan :o Sıfırdan Face Yapmaya Kalkarsan Hiç Bir Zaman İlerleyemezsin. Bu Nedenle İlk Olarak Updateler Yapmaya Çalışıyorum. ;) Ama Oyunda Facesi Olmayan Oyuncularıda Denemeye Başlarım Artık. Tamam Gökhan sana updatelerinde başarılar . . .
LexusSs_2OO6 Arkadaşlar Fifa 06 TSL'yi indirmek için rapid-sheare Sayfasına geldiğimde Bir türlü doğru olan dosya adını bulamıyorum nereyi nasıl tıklayacağım Daha doğrusu 06 TSL'yi nasıl indiricem bana lütfen yardımcı olurmusunuz ? Teşekkürler Şuan Cıkıyorum İsterseni mail atabilirsiniz.. ozgrozdmr2006 Hot.
LuNaT1C abi rapid-shareden şöyle indiriliyor:linke tıkladığın zaman sayfada iki buton çıkıcak sayfanın aşağısında sen ordan free ye tıkla daha sonrasında diğer sayfada saniye geriye doğru gelicek ve bitince 3 tane smge çıkıcak ve o simgeleri boşluğa yazıp downloada basıcaksın bu kadar...
W0LF Rapidshare'den dosya indirim dökümanı: http://soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=61614
kubilay123 Orjinal Mesajı Yazan: Ġöќђдň™ Arkadaşlar söylediğiniz sorunları inceledim creation dan oyuncu oluşturdum kariyer oynadım hiç bir şekilde oyunda atmadı ama ben yinede orjinal database dosyalarını upload ettim yamada sorun veren arkadaşlar bunu bir denesin sonucunuda buraya yazarlarsa sorunun nerde olduğunu daha çabuk sürede bulabilirzORJINAL">http://rapidshare.de/files/5910594/Orjinal_DB.rar.html>ORJINAL DATABASE DOSYALARI files frontunu da yapabilir misin gökhan abi?
LexusSs_2OO6 Selam Gökhan Kardeş Ya deli oldum benim bilgisayarda mı sorun var yoksa benmi kuramıyorum Fifa 2006 türkiye ligini indirmeye çalışıyorum ama bir türlü başaramadım Şu rapidshera'dan dosyayı indirdim Ondan Sonrası nasıl oluyor Ben Bilmiyorum Anlatırmısın FATBHBUİLDER diye bişİ var inşa et diye bir şey cıkıyor build diyorum Bu seferde ( Run-Time Error '9':Subscript out of Range ) Yazıyor Ne demek istiyor Bulamadım Artı bazende ( Some files extracted from fatbhbuilder.rar were modified or new files were created. Dou ypu wish to put them to the archive ? ) Yazıyor Bütün bunlar ne demek setup ve Uninstal'a kalan olan bölümü cıkarttım burdan sonra bir türlü yapamıyorum Lütfen Yardım edermisin ? Yada beni Ekle Msn'den Konuşalım Olurmu ? İyi çalışmalar Teşekkürler Yardımların için...
Wake gökhan abi ben senin nike 90 topunu indirdim beni oyundan attı bende hiç bir yama yüklü değil nano yüklü değil top demoya uygun olduğu için mi atıyor bir de rica etsem dünya kupası topunu yaparmısın resmi burda http://www.socceraudio.com/IMAGES/Teamgeist_World_Cup_Ball_06_Large.jpg
LexusSs_2OO6 Selam gökhan eğer mümkünse Rapidsheare'den dosya indirilme animasyonunun filefront olanını yapabilirmisin ? Çünkü rapidshera!deki dosyalar hernedense Bozuk Yükleyemiyorum bir türlü Bilmem haberin Var mı ?
Gökhan Rapid"deki Dosyalar Sağlamdırda... Filefronttan Dosya İndirmek İçin. Linke Tıkladığımız Zaman Açılan Sayfadan **Download Now** Diyoruz. Sonra Açılan Sayfadan **Clink To Link**"e Tıklayınca Download Başlar.
LexusSs_2OO6 Peki gökhan Bu rapid'teki dosyaları sen yükledin neden bozuk bunlar gs goal 9 adlı dosyada bozukluk var bunu onarmak mümkünmü ? Yada şu nano detailedinasıl yükleyecem bir bilgin yada önerin var mı ?
LexusSs_2OO6 Gökhan bu Rapidshare'de Nano Part 1, Nano part 2 Nano Part 3 Diyo ya. Yoksa bunları Tek tek 3 ünü birden indirip mi ? Kurcaz Yoksa Bunlardan birtaneside Görülmesede işimiz Yetermi Yani Yoksa dosyalarında 3 de m bozuk.
W0LF Orjinal Mesajı Yazan: LexusSs_2OO6 Gökhan bu Rapidshare'de Nano Part 1, Nano part 2 Nano Part 3 Diyo ya. Yoksa bunları Tek tek 3 ünü birden indirip mi ? Kurcaz Yoksa Bunlardan birtaneside Görülmesede işimiz Yetermi Yani Yoksa dosyalarında 3 de m bozuk. Üç dosyayıda indirip kuracaksın... Orjinal Mesajı Yazan: sertav arkadaşlar kit raptor tsl takımlarını görmüyor ne yapmam lazım forumda aradım bulamadım Türk takımları üzerine yamanan takımlar olarak görünür.ID numaralarıyla alakalı.Yapan arkadaşlar onu bir döküman olarak sunmuşlardı iyi bak...