Ġöќђдň™ kardeş, çalışmaların çok güzel tebrik ederim.
Konyasporun son maçlarda giydiği formasını yapmışsın , çok beğendim, oyuna attım (3 ncü forma olarak) yalnız minikiti ayarlayamadım, acaba fsh dosyassı olarak upload edebirlimisin, veya nasıl fsh dosyası haline getirebileceği hakkında yardım edebilirmisin