CaSSiNi_ vaay gökhan face işine girmişsin ilk çalışman için gayet güzel sen zaten ailemizin patchmakerisin:D
pisopiso bide roteiro top reca etsem gökhan abimden lütfen yapabilirmisin resmini koymussun öbür sayfalarda linki yok lütfen koyabilirmisin çoook seviyorum roteiro topunu pleaseeeee!!___???? :D
...Mehmet... sen hooijdok u yapabilirmisin kardes bide galiba 10ur o sayfaya daha bakmıyor senin haberin var mı http://www.voetbalcenter.nl/uploads/1120566265PierreVanHooijdonk_ma_e.jpg http://www.vi.nl/images2/7/9/c/1947277530_2000000000_HooijdonkPRO03_192_221.jpg http://www.turkfutbol.com/images/haber/hooijdonk_last_Commonder.gif http://www.uefa.com/MultimediaFiles/Photo/Euro2004/Players/188514_MEDIUMSQUARE.jpg http://img36.photobucket.com/albums/v109/exnac/HooijdonkPRO02_192_221.jpg bu resimler işini görür insallah
Ume gökhan abi tsl uyumlu ve diğer yamalrla uyumlu GALATASARAY'ın 3. formasını yaparmısın reca ediyom
Ume Gökhan abi hollanda,ukranyna,şili,ırak vs... bu ülke takımlarını yapabilirmisin özellikle hollanda fifanın hollandayı oyuna koymaması bence çok büyük bi ayıp
Gökhan Orjinal Mesajı Yazan: enarst Gökhan abi hollanda,ukranyna,şili,ırak vs... bu ülke takımlarını yapabilirmisin özellikle hollanda fifanın hollandayı oyuna koymaması bence çok büyük bi ayıp Böyle Bir Yama Çıkmıştı ama Hatırlayamıyorum Link bulursam Atarım ;)
bjklifatih al enarst;) 63MB;) http://downloads.gamingaccess.com/index.php?file_id=4513 DOWNLOAD IT FROM GAMINGACCESS ONA BAS VE BEKLE GELMESSE ORAYA OK YAZ;)
Aykut_K arkadaşlar yeni tsl nin ne zaman çıkacağı hakkında bişey söyliyebilirmisiniz bide şu soruları yanıtlarsanız iyi olur 1.grafik paketi yüklü olacakmı 2.stadlar örneğin fb ş.saraçoğlunda mı oynayacak teşekkürler
bjklifatih simdi sukru saracoglu, ali samiyen allah kismet ederse inonu olacak grafik paket olacak FIFA06 main foruma bak TSL FE 06 DETAILED DIYE;)
Gökhan Orjinal Mesajı Yazan: salak_mal gökhan gardas bide yeni bi kamera yaması cıkarmıslar galiba oda olacak mı TSL FE de... Evet 4 Kamera açısından en güzel olanı yamaya koyacaz ;)