ozon Orjinal Mesajı Yazan: gsarrafgil sende günde 12-13 ders görsen sende durgun olursun :D :D :D :D şampiyonlar ligi yaması için detaylı bir yama yapmayı düşünüyorz face update vs... onun için biraz gecikti yoksa pankart ve çimler hazır birde sırada milli takım upadate var onda da haerşey hazır sadece chantlar kaldı;) walla acele etmesende olur . arkadaşlar bi işin içinde gsarrfgil varsa beklenir
G-alip Orjinal Mesajı Yazan: ozon arkadaşlar bi işin içinde gsarrfgil varsa beklenir :D ewet aynen oyle ;)
Gökhan 3 farklı yama olacak yani 3 ayrı paket fb li olan fb paketini gs li olan gs paketini yükleyecek
Gökhan Fenerbahçeyi yarıladım sayılır ama elimdeki resimler tükeniyor bu konuda yardımlarınızı bekliyorum 1024 x 768 boyutlarında kaliteli fb gs ve bjk resimleri arıyorum
Gökhan ozan çokkk saol valla iyi oldu fb bitti sayılır son kontrolleri yapıcam boyut çok fazla olduğu için tüm resimleri editlemiyorum