Arkadaşlar sonunda her yıl karaladığımız ve her yılda aldığımız fifa çıktı....bende het yıl beklerim oynarım hayal kırıklığına uğrarım ve silerim....world cup 2002 ve euro 2000 hariç :))) onlar güzeldi....taa ki 2006 ya kadar kötü fifaları oynadık demosu beni umutlandırdı bugün oyunu aldım ve beni mutlu etti hemde oldukça ea sport dersini iyi çalışmış ve oldukça güzel bi oyun çıkartmış...bende bi we ciyim ama yiğidi öldür hakkını ver bu sene konami sadece 1-2 rütüş yaptı ve piyasaya yine kral bi oyun sundu fakat...ders çalışmak konusunda ea sports sınavı geçti....
oyunun menüleri çok hoş müzikler süper athena ve manga var ayrıca içindeki eski fifalar samuel etoo yla rprtj en iyi 10 gibi güzel eklentiler var oyun ise yapay zekasıyla estetikliğiyle oldukça eğlenceli ve gerçekçi bana göre....hayal kırıklığına uğrayacağınızı sanmam....eğer gerçekden iyi bi ekran kartınız varsa anti leri açarak grafik şöleneni tanık olursuz ben 6800 gt kullanıyorum ve harika akıcı....herkese iyi eğlenceler....