Arkadaşlar oyunu oynamak istiyorum ama bulunduğum yere 2-3 hafta sonra gelicek ama ben o akadar bekliyemem ve çok merak ediyorum.
Bana cdlere çekip cargo ile yolliyacak arkadaşalr warmı?
cdleri helal edin ama cargo parası bana ait.
Bu arada bende DVD-ROM yok normal cd-rom war bu 6 cdlikten olucak bana yollabilecek arkadaşlar warsa msn den konuşabiliriz....
Msn:fredrik_ljungberg@mynet.com
Lütfen Çok yardım....