Evet arkadaşlar , son zamanlarda gazetelerde,televizyonlardaki haberleri hepimiz görüyoruz. İlk önce Süreyya Ayhan ile başlayan doping skandalı, Halterdeki dayak ve yine doping skandalı. Yine basketteki kavga ve doping olayları, futbolda hem klüp bazında hem de milli takımda üst üste gelen başarısızlıklar..Basketbol da çok rahat çıkabileceğimiz bir gruptan çıkamamamız..Voleyboldaki başarısızlıklar. Futboldaki Şike,Bahis iddaaları.Bunlar saymakla bitmiyor.. Türk sporu eski başarılı günlerini mumla arar oldu..
İlk önce Süreyya Ayhan’ın doping skandalı ile sarsıldık ona 2 sene spordan men cezası verildi..Daha sonra kadın haltercilerimize dayak ve taciz olayları ve Antrenör ün işten çıkarılması.. Neyse tam bunları atlattık “EURO 2004” ile yeni bir sayfa açalım derken Litvanya gibi çok kolay yenebileceğimiz bir takıma elenmemiz. Daha sonra TSL deki şike ve bahis iddaaları ve Birçok genç ve kabiliyetli futbolcumuzun bu bahis olaylarına karıştığı için futboldan men i.Federasyondaki yöneticilerin garip kararları ve yaşanan olaylar. .Her hafta hakemlere yöneltilen çirkin ve ağza alınmaz açıklamalar..Stadyumlarda vurulan,bıçaklanan taraftarlar,sevinmeyi bilmeyen görgüsüz magandaların takımlarının aldıkları galibiyetlerde etrafa şaçtıkları kurşunlar ile aldıkları genç canlar.Masa başında kazanılan maçlar.. . Her hafta spor programlarındaki çirkin tartışmalar 2002 de Dünya 3. sü olan Milli takımımızın bugün gruptan çıkma şansını n çok düşük olması.Ve Türkiyemizin Milli takımının 52 ülke arasında bu yıl sadece 29. olabilmesi. Kıbrıs Rum Kesimi, İrlanda hatta Moldova gibi Avrupa Liglerinde klüplerinin elle tutulur bir başarısı olmayan ülkelerin bile önümüzde olması.Bir zamanlar Avrupa liglerinde fırtına gibi esen klüplerimizin üst üste aldıkları başarısız ve sürpriz sonuçlar ve her zaman yaptığımız gibi hatayı kendimizde aramak yerine suçu yine Hakemlere atmamız…2003 te Dünya 2. si olan Bayan Voleybolcularımızın son şampiyonada aldığı yenilgilerle havlu atması…Baskette bir ara göğsümüzü kabartan “12 Dev Adamın” son şampiyonada çok rahat çıkabileceği bir gruptan üst üste aldığı yenilgilerle çıkamaması..Ve ardından gelen Kavga ve Doping skandalları…Ve en sonunda Halterdeki Doping skandalı ve “Türk Halterinin” faaliyetlerinin askıya alınması..
Evet…bütün bu olaylar bize şu soruyu sorduruyor “Neler Oluyor Bize” “Neler Oluyor Türk Sporuna” .. Bir zamanlar gururumuz olan spor dallarındaki “komik” başarısızlıklarımız..Doping,Şike,Bahis,İç Kavgalar.. Bunlarla bir yere ulaşılmaz sadece Türk Sporunu kaçınılmaz sona iteriz.Bunlardan kurtulmamız, Türk Sporunu eski şanlı günlerine döndürmemiz gerek.Ve bu yolda en büyük göre bize; Bu ülkenin kabiliyetli , Yetenekli ve Ufku temiz gençlerine düşüyor..Büyüklerimiz yapamadı onlar “kirli” yollara başvurdu eğer bizde bu yola başvurmayı seçeceksek spora hiç el atmayalım çünkü ben ülkemizin adının “şike” “doping” olaylarında geçmesinden bıktım..bilmem siz ne düşünürsünüz…Çünkü Türkiye’nin uluslar arası alanda itibarı suan hiçbir zaman olmadığı kadar düşük…..