anticimbom kitmaker arkadaşlar fantasy fb formaları yaparmısınız bakalım en beğenilen forma hangisi olcak ;)
pir@t€ bi tane de benden bayaı urastım ............. (sarı rengi beenmee bilrsnz ama bu formada blerek böle yaptm cnqü koyu yaparsam iii gözkmez die) yormlar?? :hihi:
anticimbom Orjinal Mesajı Yazan: pir@t€ bi tane de benden bayaı urastım ............. (sarı rengi beenmee bilrsnz ama bu formada blerek böle yaptm cnqü koyu yaparsam iii gözkmez die) yormlar?? :hihi: +1 çok hoş tebrikler ;)