msn_msn_88 bende varom ve hepinize meydan okuyorum var mı benden iyisi?????????????????????? brave_breath@hotmail.com
magic38 devamli online iseniz yeni bir ag santra sifresi 1 devamli on olanlar icin acildi.... ve uzun sure off olanlar duzenli bir sekilde cikartiliyor... sizi bekliyoruz...
Rafiq SAAT SABAH: 11 DEN AKŞAM 11 KADAR HER ZAMAN BEKLERİM HAMACHİ: NETWORK: FİFASSS ŞİFRE: 1111 YA DA MSN T.RAFİQ@HOTMAİL.COM BEKLERİM...
Babyfacesara arkadaslar ben gercekten cok iddaliyim. Her zaman burdayim isteyen mesaj atsin burdan. Aklini aliyim 2 dakkada. ok bye
ŞAHİNBEY ya adsl bağlattık bu sefer fifa 06 oynayacak adam yok:( fifa 2005li günleri özledim ya. hey gidi ne on line maçlar yapardık. yok mu bi baba yiğit karşıma çıksın. amma tahrik edici bi mesaj oldu he :D
ŞAHİNBEY Orjinal Mesajı Yazan: hassim86 ya arkadaşlar ben yamalarımı iptal etmek istiyorum.nasıl yapılacağını bilen var mı? hocam yamayla on line fifa oynanmıyo mu. Bende sadece tr spiker var. Bi kişi bile fifa oynamıyor nolmuş bu fifacılara yaw