eywallah çok saolun.
bişe sorcam alakasız ama;
ben geçen ball ravolutaionı yüklemek için yer açtım 0_texten ama sonra stad,pano falan import ederken g.studio ile too big file dio :(
önceden aynı dosyayı yapıodum yer açamadan onla mı alaka acaba..
:confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: