Rıza çalımbay'ın istifa etmesini HABERTURK de söledi..
Seblerinden birisi ise Sinan Engin'in menejr olark gelmesidir.. Çalımbay; 'bu takımı ben kendim de başarılı edebilirmiyim ' mi öle bişiler demiş yane Sinan Engin'e ihtiyacım yok demiş galiba.. Pazar günü ise hangi teknik direktörün geleceği açıklanacak...
Bende HaberTurk'den duydum İnşallah doğru diildir...:(